13 Nisan 2009 Pazartesi

9+9




















Cumartesi günü Yaz, tam 9 aylık oldu. 9 ay da karnımdayken birlikteydik. Yani tam 18 aydır tanışıyoruz. Hem kısa gibi geliyor kulağa, hem de ömrümün en uzun günleri gibi.
Bu hafta sonu, 9 ay kontrolümüz vardı. Doktorumuza gittik. Ayla teyzesine… Kendisi de hamile, karnı burnunda. Önce poz vermek istemedi, keşke daha once çekseydik daha iyi hallerim vardı dedi. Bundan iyi hal mi olur? Doktorumuz ve doktorumuzun müstakbel oğlu:-)
Bu arada içeri girmeyi beklerken, oyun salonunda çok eğlendi bizimki. Dokuz aydır buraya geldiğimiz halde, ilk defa bu mekanın farkına vardı. Demek ki, 9 ay epey fark ediyor yaşamda… Tabii bunlar iyi dakikalardı. Arkasından kan verme faslına geldi sıra. Aşağı laboratuvara gittik. Kucağıma oturdu, küçücük kolundan damar bulmaya çalıştılar. Bir koluna baktılar yok, öbür kolunu da sıkıştırdılar sıkıştırdılar sonunda çıktı inatçı damar! Bu arada babası dayanamadı, çıktı. Amcası geldi içeri. Adama bir kızdı ki, bulamadı diye damarı. Murat zor çıkarttı dışarı.
Velhasıl bir ara, ‘amaaan kan sayımı da yapılmasın’ diye bile geçti içimden. O kadar zor geldi, kuzucuğumu salya sümük görmek. Neyse sonunda atlattık. Bana mı öyle geldi bilmem, bizimki ilk birkaç dakika konuşmadı bakmadı bize. Naaaptırdınız bana der gibi… Ya da ben üzerime alındım. Daha sonra Nevcihan’la konuştuk da, o iyice abartmış, aşı yaptırırken bana güveni sarsılır mı diye düşünmüş ve Mete’ye bir doktor seti almış, şimdi o da bana iğne yapıyor diyor. İşte hepimiz kafayı yedik sonunda : )
Hastaneden çıktıktan sonra biraz da kendimize vakit ayırdık. Uzun zaman üstüne kocamla şöyle rahat rahat bir kahve içtik, biraz da Kanyon’u turladık. Haaa bu arada bizimki ilk defa dışarıda ıspanaklı çorba içti ve bayıldı. Sonra da günün yorgunluğu ve yaşadıklarının şokuyla sızdı kaldı.

Kuzucum nice 9’lara…

1 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

şu kan almalar çok can sıkıcı gerçekten. bizde odaya giremeyen ben oluyordum. hiç dayanamıyordum ağlamasına... biz ilk aylarda çok yaşadık bunu geçirdiği sarılık yüzünden. sürekli değerlere bakmak için kan alıyorlardı topuğundan, kolundan...
geçmiş olsun Yaz Kızıma...