16 Nisan 2009 Perşembe

"Bulutlardaki ayıcığı gördün mü?"

Daha bebişim doğmadan almıştım bu seriyi... Brainy Baby CD'leri. Biz daha ilk CD'deyiz. Sağ beyin-sol beyin geliştirmeyi hedefleyen...
Bizimki bayılıyor. Hatta meyve püresini (arası olmamasına rağmen) onu seyrederken löp löp götürüyor. Sağ beyin CD'si, yaratıcılıkla ilgili yeteneklerini kuvvetlendirmeyi amaçlıyor, sol beyin matematiksel zekasını... (Aman matematik kafası bana değil, babasına çeksin)
Benim komiğime giden şey şu: Zilli bütün CD'yi büyük bir ciddiyetle seyrediyor seyrediyor, bir bölüme gelince kıkır kıkır gülümsüyor. Bulutların arasında bir ayıcık figürü çıkıyor ve dış ses: " Bulutlardaki ayıcığı gördün mü?" diyor. Her seferinde mi gülünür? Ya da şöyle sorayım, başka gülünecek hiçbir şey yok mu? Ya da nesi komik bunun?"
Ama yanlış anlaşılmasın tabii gülsün, gülsün, benim hoşuma gidiyor.

4 yorum:

mermaid dedi ki...

Aycık mor mu? Derin'in bir mor ayısı var, doğduğundan beri favorisi. Şimdi bir gözü görmüyor. Bulutların üzerinde bir ayıcığın olması fikrine gülüyordur diyorum ben. Matemeatik zekası babsına çeksin tamam da yaratıcılığı da annesine çeksin mümkünse. Tanıdığım en yaratıcı ve en pozitif güzel insan:))

Yaz Gunleri dedi ki...

saol canım benim...

Bulutlardaki ayıcık, bulutların şeklinin ayıcık gibi olması... hani biz bile yaparız ya şu bulut bilmem neye benziyor diye...

funda dedi ki...

yerim ben onu ya :)
bu devrin çocukları var ya gerçekten hiç benim çocukluğumdaki gibi değiller :)
zehir gibiler
hele bak lokum, yiyecek kaplarını :))
maşallah maşallah :)

lian dedi ki...

boyle anne babadan hertur beyin cikar valla :))