29 Nisan 2009 Çarşamba

Canım ailem...

Öyle dizi takip etme gibi bir adetim yok aslında ama bir dizi var ki, çok samimi çok sıcak geliyor bana...
Uğur Yücel ve diğerleri de çok iyi ama, Meliha karakteri acayip başarılı... Neyse, salı günleri biz bu diziyi takip ediyoruz anlayacağınız.
Normalde, kuzucuğa izin vermiyoruz öyle dizi mizi bakmasına, kendi de Baby TVci zaten, başka şeye bakmaz. Ama geçen hafta heyecanlı bir yerde kaldığından, (koca yanak kaybolmuştu da) kızın yatma saatine de henüz olduğundan hadi açalım birazcık naapalım dedik. O da ne? Bizimki kitlendi. Sanki her şeyi anlıyor gibi bir kaptırdı ki kendini... Ben de şaşırdım açıkçası. Ne diziymiş böyle?
Hayırdır inşallah, hayırdır inşallah :))

5 yorum:

ALi dedi ki...

Mrb arkadaşım çok güzel bir blog olmuş başarılarının devamını dilerim..
Benim siteme de beklerim www.anindayorum.com
Hoşçakal...

Tibet'in annesi dedi ki...

canım ciğerim, ne güzel çıkmış fotoğrafta bu kız böyle! :)
maşallah, maşallah!!!

Deniz dedi ki...

teşekkür ederiz :)

lian dedi ki...

Harika bi fotograf olmussssss, eline saglik Bestosssss :))

ELİF dedi ki...

ya bu diziyi ablamda çok övüyo, ama ben hiç bişi seyredemiyorum ki:(( ühühühü