15 Nisan 2009 Çarşamba

Flaş flaş flaş...


Daha bugün bahsettim. Bizim bücürün menüsüne özen göstermeye çalışıyorum diye... Dün internette dolaştım, yeni tarifler aradım. Bir sürü bebek yemeği buldum, onları word'e kopyaladım. Akşam çıkışta da, koştur koştur markete gidip malzeme aldım. Mısırlı, sarı biberli artistik bir bebe çorbası tarifi için... Maksat bizimki yeni tatlarla tanışsın. Sonucu açıklıyorum: Bizimkisi nefret etmiş! Bööğğğ diye diye yemiş ve anneme bana bunu neden yediriyorsunuz diye acıklı acıklı bakmış. PÖF demek istiyorum. Mısırlı bişey nasıl kötü olabilir ki :)

2 yorum:

Beste dedi ki...

abulam ya gulsem mi aglasam mi bilemedim...
bebek mebek ama, secme secilme hakkini sonuna kadar kullaniyor. Yapisi geregi ozgur, demokrat bir sahsiyet kendisi. Saygi duyuyorum :)))

lian dedi ki...

sen yine dua et, metin bey'in cuceler secme sansini oyle bi kullaniyo ki secmedigi seyi asla yemiyo, direkt tabaga tukuruluyo :)). sonuc: hergun kofte, makarna veya pilav :))