10 Nisan 2009 Cuma

okumak deyince...




Bebekliğini dün gibi hatırladığım tatlıların tatlısı Derin, büyümüş de dün okuma bayramı olmuş... Eminim, okumayı seven, adı gibi bi' çocuk olacak.


Kendi cancanım için de dileğim o... Okumak, hayatımı zenginleştiren, yaşama sevinci veren şeylerin başında geliyor. Okuyamadığım zaman kendimi hem suçlu, hem eksik hissediyorum. Hani spora çok alışıp da, gidememek vardır ya, öyle bi şey.
Yaz'ın şu an için gazete ve kitaba verdiği tepkiler, babasıyla benim kitap yığını olan odamıza girdiıinde çılgınca çığlıklar atması, sevinçten deliye dönmesi umarım genetik bir kitap sevgisine işarettir.

5 yorum:

mermaid dedi ki...

Yaz'ın okuma sevgisini olacağına hiç şüphem yok Deniz'cim. Zaman o kadar hızlı akıp gidiyor ki göreceksin bir bakacağız sen de benim hayecanımla Yaz'ın okuma bayramına çıkıyorum diyceksin. İzin yazısı atmayı da unutmayacağız ama. Çok uzak gibi görünse de değil işte.

Yaz Gunleri dedi ki...

hiç bi sey değişmeyecek yani diyorsun :)) belki retina uygulaması gelir.

H.Bahadır dedi ki...

Ooo!Niye kadınlar teknolojiye rötar yapar?Spor yapmak için bile retina soruyorlar yahu!(Coliseum)

Yaz Gunleri dedi ki...

bahsettiğimiz kadınlarla ilgili değil, ajansla ilgili bisey ama....

mermaid dedi ki...

yok ben sabahlara uyandırma servisi koyalım retinadan yırtalım bu devirde para da harcamayalım ya da daha kestirmeden gidip kangrenli kolu kesip atalım diyorum