13 Nisan 2009 Pazartesi

Seren Serengil haberinin ardından :-(

Ya bu nasıl bir acıdır? Önce neredeyse 9 aylık bebeği karnında öldü, şimdi erken doğum yaptığı 400 gr.'lık bebeği yaşayamadı. Sanırım kayıpları 3-4 oldu. Dayanmak çok zor... Geçen gün haberini okurken bile kafayı yiyordum.
Kendisinden çok haz etmemekle birlikte Seren Serengil'in yaşadıklarından bahsediyorum. Yüreğim sıkıştı resmen. Insan bebek isterken bile pozitif sonuç alamadığı her ay bunalıma giriyor, böyle aylarca hazırlandıktan, kıyafetler, odalar düzdükten, belki bir isim bile bulduktan sonra bu acıyı yaşamak... Ne diyeyim, Allah düşmanımın başına vermesin...

Her şeyin bir nedeni ve vakti olduğunu biliyorum, umarım onun anne olmasının da bir vakti vardır, bu duyguyu tadar. Ve anne olmak isteyen herkes de...
Kolaycacık...

3 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

Gerçekten çok üzücü. Ben de tesadüf ettim hafta sonu haberine.
3. kayıplarıymış... Dediğin gibi, Allah düşmanımın başına vermesin...

:(

lian dedi ki...

Seren 38 yaşında ve yaş ilerledikçe böyle sorunlar artıyo galiba... Geç kalıyorum geeeeeççççççç :((

Yaz Gunleri dedi ki...

Seren sadece 1 yaş büyük benden. Sakin ol tatlişko