11 Mayıs 2009 Pazartesi

10 aylık oldum!




Hayattaki en büyük armağanım... Kuzucum... Yaşamımıza gireli tam 10 ay oldu. Kısacık bir süre gibi ama olmadığın günleri neredeyse hatırlamıyorum. Bana anneliği yaşattığın, ellerimi sıkı sıkı tuttuğun, ben eve gelince çılgınca kahkahalar attığın, dizlerime başını koyup, saçlarını okşattığın ve gelmek için bizi daha fazla bekletmediğin için sana kocaman teşekkürler bebişim.
Nice on'lara...

NOT : İlk doğduğunda elbise niyetine giydirdiğim şey, bak artık bluz oldu :)

4 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

Maşallah... 1 yaşını ve daha nice yaşlarını da görecek kadar uzun arkadaşlığımız olur inşallah...

lian dedi ki...

cok guzel ve uzun gunlerin olsun onunde insallah yazcimm :)

Beste dedi ki...

allah sana uzun ve guzel bir omur versin, sen de onu elinden geldigince renkli yasa. mutlu aylara-yillara bi' tanecigim.

Nilsu'nun annesi dedi ki...

daha nice nice aylarınız olsun mutlulukla geçen:) Öpüyorum minik kızını:)