5 Mayıs 2009 Salı

Bir Hıdırellez daha...

2 sene önceydi, Burgaz'da bir grup arkadaş birlikte iyi niyetler ve dileklerle dolu bohçalarımızla atladık ateşin üzerinden...
Gül ağacının altı için dialardan hazırladığımız ve çıkış aldığımız dileklerin yanı sıra o gün ilk defa duyduğum bir temenniyle defalarca ateşin üzerinden atladık :" Ağrılarım sızılarım hacı babaya!..." diyerek. Gülmekten ve koşmaktan dalaklarımız şişti.
Ve benim en büyük dileğim oldu. YAZ geldi...
Bu akşam da yeni birşeyler, yeni dilekler hazırlamak lazım...

5 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

ben de atlamıştım burda... hem de hamile hamile :))

Prima Rima dedi ki...

Bi dakka şuna takıldım ...
agrılarım sızılarım hacı babayamı demek lazımmış?
bılmıyordum:)

Deniz dedi ki...

Biz de o zaman duyduk, bir arkadaşımızın babasından. Valla her atlayışta onu söyledik, bi ferahladık, bi güldük sorma...

Kültür Mantarı dedi ki...

dün akşam ahırkapı da şenlikler vardı ama bu yıl gidemedim. yoksa 10 yıldır hiç kaçırmadım.

bu burgaz, hanki burgaz. lüle olanmı :)

Deniz dedi ki...

ada olan :)