27 Mayıs 2009 Çarşamba

iyi ki doğdun be kankacım :)


Ebrucum, ne işin var senin Bosna'larda...Burada otursaydın, akşama giderdik, bir rakı balık yapardık. Yaş almanı kutlardık.
Yaz'ı da Ecesu'ya emanet ederdik:-PP
Neyseee, uzaklarda bile olsan iyi ki varsın.

Bak kızım bu cadı teyzeyi iyi tanı, kendisiyle çok hikayelerimiz, anılarımız vardır. Vaktiyle sigarasını sipariş vermek için bakkal yerine yanlışlıkla bizim evi arayıp, babama 1 paket marlboro yollar mısınız demişliği bile vardır kendisinin :) Babam da, hiç bozuntuya vermemiş, peki kızım diyip kapatmıştır mesela. Kendisi süklüm püklüm gelip, Deniiiiz, galiba az önce babana sigara sipariş verdim demiş bir insandır bu zat-ı muhterem :)))
İyi ki doğdun arkadaşım... Uzuuuuun, mutlu, sağlıklı ömürler geçir kuzucuğun ve kocacığınla.

3 yorum:

ELİF dedi ki...

süpermiş sigara olayı ya,çok güldüm...

ecesu ve koleleri dedi ki...

Canimcimmm;

Aldigim en guzel hediyelerden biri bu oldu! Cok tesekkur ederim.

Ah orada olmak raki-balik yapmak dedin, beni benden aldin. Cok ozledim valla...

Bu arada en hit hikayemiz mi bilmem ama ne guzel gunlerdi ya:)

Opuyorum cok yaskli bir kadin olarak:)

PS: Evet Elif fena degildi, Deniz´e sor, bizde daha malzeme bol:)

Prima Rima dedi ki...

Kutlarım kankanı nice güzel yaşlar görsun:)sigara olayınada iyi güldüm:)