14 Mayıs 2009 Perşembe

Kaktüs çiçek açtı!





















Dün akşam Cihangir'deki Kaktüs'deydik. Ben hep açık havada oturmayı hayal etmiştim ama, havanın akşam saatlerine doğru bozacağı tuttu, bütün inadımızla sokakta oturacağız dedik ama sonra yemedi açıkçası. İçeri geçtik... Bir başka hayalimiz de, çarşamba akşamları 80'ler gecesiymiş diye duymuştuk, biz 80lerin şarkılarıyla coşmayı düşünüyorduk, ama maç akşamı olduğu için o iş de yattı. Ama olsun, hiç havamızı bozmadık, sohbet muhabbet yetti bize... Bir ara annem telefon etti, haber ver demiştim Yaz uyuyunca... Seninki bir türlü uyumuyor dedi, eyvah dedim önce. (Hatta o telefonla konuştuğum anın da fotosu vardı ama çok kötü çıkmışım, koymuyorum.) Ama yaklaşık yarım saat sonra aldığım telefonla uyuduğunu öğrendim. Zafer havasında elimi kaldırdığım foto o ana ait...
Cihangir, Kaktüs, kızlar iyi geldi valla...

5 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

Daha çooookkk çarşamba var önümüzde, bir 80'ler gecesini nasılsa yakalarız. Sık sık yapalım bu kız toplantılarını bence. Bana da çok iyi geliyor :)

funda dedi ki...

ohhhhh "anne dışarda" :)
sefalar olsun daim olsun :))

Deniz dedi ki...

saol Fundacım :) Darısı tez vakitte senin başına

nuriye dedi ki...

Bence de cok guzel bir geceydi, hissettigimiz samimiyet ve guven rahat olmamizi da sagladi, cok iyi geldi. Tesekkurler hepimize:)

Nilsu'nun annesi dedi ki...

Neşeniz daim olsun:)