12 Mayıs 2009 Salı

Sulugöz olmuşum

Bi' reklam var ya, ofiste şapkasıyla oturan kız, iş arkadaşına şapkasını çıkartıp ' Kocakulak olmuşum' diyor... Ben de sulugöz oldum birkaç gündür. Bloglarda anneler günü postlarını okurken, hüngürdeyesim geliyor. Kalbim ısınıyor. İçimde bir titreşim peydahlanıyor.
Semptomlar bunlar... Hani sinemada hiç ağlanmayacak bir sahnede 'snıfff snfff' diye burnunu çekersin ve utanırsın ya. Diyorum ne var duygu şeysi yaşayacak.

Teşhisim şu; ilk sene tribi olmuşum :- )

3 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

Bu hal bende hala kendini göstermekte, önceki kadar değil ama... bilmem ki bana mı özgü?
:)

Beste dedi ki...

bende de var o zaman bir tribal dururum. annem icin yazdigin yaziyi her okuyusumda gozlerim yaslarla doldu. ne de olsa anne yarisiyim di mi ama?

Deniz dedi ki...

tabii ki canım benim, tabii ki...muckkkk