18 Mayıs 2009 Pazartesi

Yemedim yedirdim :))










Pazar günü de teyzenin yerine gittik Yeşilköy'de. Yıllardır gittiğimiz ve çok sevdiğimiz Figaro'nun Yeri'ni kastediyorum. Burayı tatlı mı tatlı, tombiş bir teyze işletiyor da, ondan teyzenin yeri diyoruz biz. Burada her şey, otlardan yapılıyor ve son derece sağlıklı... Haaa, şu kahvaltı sofrasından bir şey anladın mı diye sorun, HAYIR... Bizimki biraz salatalık, biraz yan masalar, biraz da kaplumbağalarla oyalanırken, ne tıkıştırdıysam ağzıma artık... Başlıktaki laf, fedakarlık cümlesi değil yani :))
Sonra da ilk defa atlıkarınca gördü bizimki ve tahmin edebilirsiniz ki çıldırdı...

Kaplumbağa belgeselinden tutun atlıkarıncalara kadar ilklerle dolu bir gün daha yaşadı Yaz Hanım...

video

3 yorum:

funda dedi ki...

Fotoğraflar bile bu kadar iç açarken kimbilir orada o güzel havayı solumak ne kadar keyiflidir :)

ELİF dedi ki...

ya şu dönemler bende aynı detten muzdaripim, hiç oturamıyorum ya:(((

ecesu ve koleleri dedi ki...

Neyse ki bu siteyi yaptin da ben de buradan seyredebiliyorum minnosu teyzesi olarak:)