29 Haziran 2009 Pazartesi

20 dakika özgürlük için 45 dakika emek!





















Yaz'ın gündüz uykuları bi' uzun, bi' uzun. 20 dakika ile 30 dakika arasında değişiyor :-P
Yani uyutup, içeri bir çay koymaya gidiyorum, fincanım daha bitmeden süre doluyor, anlayın siz.
Hafta sonu da maşaallahı vardı. Giriyoruz odasına, panjurları kapatıp karanlık yapıyoruz, zaten sıcak yapış yapış, tam 45 dakika ninniler, el tutmalar, yerinde bir sağa bir sola dönmeler...
Ne için? 20 dakikalık kestirme için. Ama şöyle de diyebilirsiniz, 20 dakika adam olana çok bile, onu da bulamayanlar var.

2 yorum:

siyah kelebek dedi ki...

aynı dertler benimde başımda ama benim kız artık gündüz daha uzun uyumaya başladı 2 saate yakın uyuyo

bende biraz daha rahat edebiliyorum.Zamanla uykuları daha da düzene girer havalar biraz serinelmeye başlayınca sende rahatlarısın allah kolaylıklar versin sevgiyle kal:=)

Deniz dedi ki...

teşekkürler :)

zaten yavaş yavaş her şey daha bi düzene giriyor. Nerede ilk zamanlar...
Neyse popomu kaşıyayım :))