16 Haziran 2009 Salı

Alışveriş merkezlerindeki asansörler









Uzun zamadır bir şey var ki uyuz oluyorum. Alışveriş merkezlerindeki asansörlerin kapısının önünde çocuk arabalı insanlar kuyruk oluyoruz, asansör kata kırk saatte geldiğinde bir bakıyoruz ki içi dolu bir yığın turşucuk. Yani normal, sağlıklı, iki adım arkadaki yürüyen merdivenlerden aslında kolaylıkla inebilecek insanlar, gençler... Geçen gün Cevahir'de, biz ve bizim yanımızda bir engelli arabası dakikalarca asansör bekledik. Asıl bizim gibi yürüyen merdiveni kullanması çok zor ve tehlikeli olabilecek grup için değil mi bu asansörler? Bunu nereye duyursam, nerede hönkürsem bilmiyorum...
Ya arkalarını dönüp, yürüyen merdivenleri kullansalar, çok daha kısa süredece inecekler aslında...

2 yorum:

ELİF dedi ki...

aynen katılıyorum, benim çocuğum olmadan önce asansöre binmek aklıma bile gelmezdi...

Prima Rima dedi ki...

Al benden de okadar 3 katlı zaraya gırıyorum bı bakıyorum bir alt kata inemıyor insanlar merdıven ıle yahu...asansordeler...neden?
İnecek yerlerınızmı agrıyor dıye sorasım gelıyor.