15 Haziran 2009 Pazartesi

anneanneye doğum günü armağanı-ilk ateş

Bugün Semoş'umuzun doğum günü! Biz dün kutladık. Güzel havada, güzel mamalarla keyifli bir gün geçirdik. Gel gör ki, akşam hanfendiciğimin ateşi çıkıverdi. Sabaha kadar ıslak bezlerle geçirmeye çalıştım. (Babamız da iş için şehir dışında bu arada)
Sabah doktora götürmeye karar verdim, giydirdim, Semoş'u da ayağa dikip, çıktık, ama o da ne yolda ateşi düşüverdi, (Murphy Kanunu gibi) ya da düşmüş gibi yapıp bizi kandırdı. Şimdi ben işteyim, bakalım, arayıp arayıp son ateş bilgilerini alacağım.
Anneannene ateşli bir armağan oldu bu kuzucum...
Not: Bu arada Bellek Kutusu'na çok teşekkürler. Onun önerdiği bir yer vardı, ŞaşkınBakkal'da Palma D'oro.. Çok güzel brunch'ı varmış, çok memnun kaldık. Saolasın Kutucum.

4 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

Canım kucak dolusu sevgiler annene.
Onun sayesinde tanıdım sizleri :)

Nice mutlu senelere, hep birlikte olun inşallah.

Mutlu yıllar!

Bellek Kutusu dedi ki...

Çok geçmişler olsun... Bu arada nice mutlu yıllar demeyi de ihmal etmeyeyim:)

Gerçekten beğendiniz mi? O zaman müsadenizle bir koşu kendimi takdir edip yeni önerilerle uçarak geliyorum:)

Prima Rima dedi ki...

Kutlamalara hep ama hep gecıkırım zaten...bende kutluyorum burdan mutlu kutlu yaşlaaar.

Deniz dedi ki...

cok teşekkürler hepinize :)