12 Haziran 2009 Cuma

Basit düşünmek...

Sabah gelirken yolda konuşmaya başladık kız babası, sevgili eşimle... Ortaokullu komşu kızımızı elinde cep telefonu servis beklerken görünce. Karşıyım dedim, küçücük çocukların ceplerinde telefon okula gitmelerine. Ama ileride engel olabilecek miyiz bilmem. Murat da dün midpoint'te yemek yerken gördüğü -15 yaş çocukları anlattı. Sonuçta oralarda yemek yerken biz bile düşünüyoruz artık. Bu çocukların cebinde nasıl bir harçlık var ki, fellik fellik geziyorlar? Tatminsiz yetişkinler olmayacak mı bunlar ileride? Ne yapıp etmeli, çocukları mutluluğu sadelikte, basit düşünmekte bulmayı öğretmeli. Marka takıntısı, para bağımlısı olmasınlar aman. Kendi yaratıcılıklarıyla yeni şeyler keşfetmeyi öğretebiliriz inşallah.

foto: http://the-coveted.com








2 yorum:

funda dedi ki...

çok haklısın ben de aynı kaygıları taşıyorum...

denizanasi dedi ki...

sana katılıyorum. elimden geldiğince uzak tutuyorum. ancak bir keç sene sonra kavgalarımız başlayacaktır. maalesef etrafımızda bizim gibi düşünmeyen çok anne baba var.