5 Haziran 2009 Cuma

Bellek Kutusu'na ithafen :)

Bellek Kutusu'nun yazdığı bir yorum beni aldı taaa çocukluğuma götürdü. Sanırım bizim neslin baştacı bir oyuncaktı bu pembe panter. Bellek Kutusu da yanından ayırmazmış. Okuyunca birden onu ne kadar çok özlediğimi hissettim. Belki çocukluğumdaki anıları çağrıştırdığından... Hemen google'a baktım, onu tekrar görebilmek için. İşte kendileri... Aşağı yukarı böyle bir şeydi. Şu şapşal suratın tatlılığına bakın. Az çekmemiştir benden, kolundan bacağından sürüklene sürüklene... Kim bilir hangi evden taşınırken, nerelerde kaldı? Keşke olsaydı şimdi :-( Keşke saklasaydık.

3 yorum:

bestofbeste dedi ki...

evet bizim pembe panterimiiizzz. uzun bacakli, uzun kollu, uzun kuyruklu... evet bunun aynisiydi. bizimkisi de bu kadar uzgun mu bakiyordu abula yaaaa?

Deniz dedi ki...

üzgün değil şaşkın o :-P

Bellek Kutusu dedi ki...

Deniz, beni ne kadar mutlu ettin bilemezsin:)
Hakikaten keşke olsaydı şimdi... Bir rivaye göre benim Pembe Panter'in rengi de gri olmuş, sürekli yerlerde sürüklemekten:))