2 Haziran 2009 Salı

Billboard listelerini bilmiyorsan bir hiçsin!

Geziniyordum da, haberine rastladım MTV ödülleri açıklanmış. Amaninn tanımadığım bir sürü isim. Bi' de sevgili kocam müzik işinde... Buna rağmen kaçırmışım bir sürü yeni tiplemeyi.
Veeee bu bana neyi çağrıştırdı: Tıfıl günlerim... Sanırım orta okuldayım. Billboard listelerinde ne var ne yok ezbere biliyorum. ŞArkıları ezberliyorum, posterleri asıyorum falan.
Babamın bir arkadaşı gelmiş eve... Yemekteyiz. Ben hararetli hararetli moda gruplardan bahsediyorum. Adamcağız dedi ki, (kendisi de televizyoncuydu aslında) " Yaaa işte, bir yaşa gelince böyle listeleri falan takip edemiyorsun. Çok da önemli gelmiyor zaten insana demişti. Ben de içimden "hıh, ben hiç de öyle olmıycam hiç bir zaman" demiştim.
AMAN TANRIM ŞİMDİ BİZ DE O BAHSEDİLEN YAŞA MI GELDİK???
Kıza madara olmamak için ileride MTV'yi falan çalışmak lazım ;-P

Hiç yorum yok: