26 Haziran 2009 Cuma

Bu dünya sana da kalmadı be Micheal...

Çocukluğumun, ilk gençliğimin ikonu... Sabah televizyonda öldüğünü duyunca çok bi' şaşırdım. Oysa niye ki o da bir fani... Ve her fani gibi ölümü tadacak. Ama tuhaf işte, pek de insana benzemeyen haliyle ölüme uzak duran bir hali vardı sanki...
Orta 1'de İngilizce'yi ilerletmek için bir pen friend'im olmuştu, ona
en sevdiğim yıldızları sayarken Micheal'ı saymıştım da (aslında niye öyle yapmışım ki, fanı değildim sonuçta) o da bana bir posterini yollamıştı.


Anlayacağınız Micheal ve Madonna, ergenliğimin en büyük şahitleri... Kendine has dansıyla sayısız gencin ilham kaynağı...
Yok estetik, yok beyazlamak, yok tedavi, yok stresi yenmek için sayısız ilaç içti kendisi yaşamı boyunca... Ölümsüzlüğün ilacına da müziği, dansı ve hayranlarıyla kavuşacak.



One day in your life:

1 yorum:

funda dedi ki...

ben bu devir kapayan gidişlere pek bir üzülüyorum :(