29 Haziran 2009 Pazartesi

NO!

Yine ağzım açık kaldı, yine bir yaşıma daha girdim. Ben bücür hatuna, dokunmaması gereken şeylere yaklaşınca şöööle bir işaret parmağımı sallayıp, "nooo" diyordum, o da bir süredir bu hareketi öğrendi. Hatta bibloların falan yanına yanaştı mı kendi kendine parmağını sallayıp bana bakıyor.

Cumartesi günü, bu yatağında yatıyor, baldır bacak da çıplak. Tam ısırmalık. Ben bunun bacaklarını şap şap diye sevmeye başladım. Ayyyy diye diye seviyorum tontişlerini. Ne yaptı beğenirsiniz? Parmağını iki yana salladı ve "Noooo" işareti yaptı. Biraz haşin sevmişim herhalde, yapma dedi hanfendi. Yakında konuşunca bize nooo da diyecek bu bücür.

5 yorum:

ELİF dedi ki...

akıllı bıdık,ısırsaydın onun o tombalak parmağını...

Deniz dedi ki...

ona da noo! derdi bu bücür :)))

Murat dedi ki...

işine gelmeyen bir şey olduğunda nasıl da parmak sallamasını bilir benim uzaylı aşkım

Prima Rima dedi ki...

No filan takmazdım ben olsam ısırmalık o bacaklar:)

* ஐ * : ) Stil Direktörü ( : * ஐ * dedi ki...

:) Süper ne akıllı oluyorlar yeni ensil işte maşallah