22 Haziran 2009 Pazartesi

unutur muyum?




"Seni öpmeye koklamaya doyamadım,
biri geldi aldı elimden soramadım..."

Ne hüzünlü olsun, ne de acıklı... Selam olsun ona buradan. Puzzle'ın parçalarından biri eksik, hiç dolmayacak doğru, ama bazen insanlar, karşısındakinin kaybı konusunda hiç konuşmak istemez, hemen üstünü kapatmak ister ya kelimelerin... Aslında kaybeden hep onu konuşmak ister, anmak ister. Eminim o da anılmak ister. Onu pamuklara sarmaladım sardım yüreğimde. Onun bizi yaşamımız boyunca sarmaladığı gibi.
Babişim, babalar günün kutlu olsun! Işıklar içinde ol...

3 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

Denizcim, o sürekli sizinle birlikte, anılarınızda, kalbinizde... Sizi siz yapan özünüzde...

Ne mutlu.

Tüm babaların babalar günü kutlu olsun...

mermaid dedi ki...

öyle güzel yazmışsın ki çok duygulandım Köker'cim.Işıklar içinde yatsın.

ecesu ve koleleri dedi ki...

Nur icinde yat Savas Amca!