17 Haziran 2009 Çarşamba

Valla ben öğretmedim!

Dün arkadaşımla konuşuyorduk. Çocuklar ne kadar bizden alıyorlar, her yaptıklarının sorumlusu biz miyiz diye?
yansımalar yazımda çocuklar ayna gibi demiştim, ne verirsek onu alıyorlar. Ama tabii aynaya yansıyan sadece biz değiliz be şekercim. Ohooo, televizyondaki bir sahneden tut, parkta oyun oynarken gözünün takıldığı kavgacı bir çocuğa, yolda gördüğü bağıran şoförden, hırçın satıcıya etrafta bir sürü farklı etken var. Yüzde 80 bizdense, yüzde 20 etraftan... Yeter ki, özde anne-babayı ana model olarak seçsinler.
Yani ne her şeyin tek sorumlusuyuz, ne de zaferin tek sahibi...

(Mesela şu parmağı ben mi yaptırdım, ben mi öğrettim yani:-))))

3 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

Tibet'te işaret parmağı yerine orta parmağını kullanıyor :))))))

Bellek Kutusu dedi ki...

Ay öldüm gülmekten:) Olsun bunlar da lazım gerçek hayatta!

Prima Rima dedi ki...

Çok güldüm ama yaaa:)