25 Haziran 2009 Perşembe

Yolda giderken okumak...


İnsan kitap okumak için illa böyle yumuşak yastıklar, sessiz bir ortam mı bulmalı? Ya koşturmacalar içinde bulamıyorsa... Biz de cancan kardeşimle bir süredir şöyle bir yol geliştirdik. Yolda, arabada giderken okuyoruz. Yok yok kullanırken değil elbet. Birimiz kullanıyor, birimiz de yüksek sesli okuyoruz. Çok hoşumuza gitti valla, epey ilerleyebiliyoruz böyle...
Geçen gün biz böyle okuya okuya giderken bir de baktık ki, levazım yokuşundan yaya olarak inmekte olan bir adam da kitap okuyor. Biraz riskli bir iş yapıyor, ama çok hoşumuza gitti.



Daha sonra da Seslicim, sevgili Derin'in fotosunu yüklemiş, merdivenlerden inerken kitap okuyor beyfendi.
Ne güzel ya, her yer kitap olsun, kitap dolsun...





Bu da bizim afacanın bizim kütüphaneyi karıştırışı:))) Kitapkurdu olacak görünen o ki;-P

video

4 yorum:

ecesu ve koleleri dedi ki...

Ecesu da ilk tuvalet egitimine basladigi zamanlar lazimlikta otururken kitap istiyordu bizden. Kimden gormus bilmiyorum valla:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Moskova'da trafikte bekleyen şoförlerin kitap okuduğunu görmüştüm ben ve haliyle şoke olmuştum. Biz de böyle bir enstane yakalayabilmek için acaba kaç yüzyıl gerekecek?

siyah kelebek dedi ki...

benim oğlan 5 yaşında bugün bütün kitapları toplamış oyuncak arabasınn kutusuna koymuş 5 milyona kitap satıyodu :=) kitap var kirap var 5 milyona kitap var jhahaha:=)

yanıma gelip '' efendim kitap satıyorum 5 milyon lira alırmısınız ? demesmi ya dedim benim oğlan büyüyünce korsancı olcak heralde cin gibiler cinnn maşalahh allah nazarlardan saklasın hepsiniii hahah:=))

Deniz dedi ki...

• ebrucum ya, tuvalette okumayan var mı ki :)))

• Sevgili BEllek Kutusu, belki bizim çocukların neslinde bizde de okuma yaygınlaşır.

• Siyah Kelebek, seninki aşmış :))))
BU arada satmaya çalıştığı sizin kitaplar mı, kendi kitapları mı?