22 Temmuz 2009 Çarşamba

120 yıl sonra yok muyuz yani biz?













Bu kadar uzun bir güneş tutulması bir daha 120 sene sonra olacakmış. Böyle haberler beni bu tuhaf duyguya itiyor. Evet ya blogcum, biliyorum tabii 120 yıl sonra buralarda olmayacağımızı, ama insan düşününce bir garip oluyor. Diyeceksin ki, şimdi yaşıyorsun da, Çin'deki,Hindistan'daki güneş tutulmasını gördün sanki... Görmedim ama görebilme ihtimalimi sevdim.
Garip işte, dünyaya kazık çakma fikri var bilinçaltında biyerlerde...

3 yorum:

Prima Rima dedi ki...

Hayır hiç hastalanıp yaşlanıp kalmayacak olsam bende kazık çakmak isterdim tabiki:))fenamı olurdu torunumun torunu ile konuşmak...

funda dedi ki...

Bu kazık çakma işi bana da fena fikir gelmedi hani :))

ELİF dedi ki...

ya tıp ilerledi diyolar ama hala kazık çakmayı keşfedemediler.:))