30 Temmuz 2009 Perşembe

Aslında kesmek lazım ama, buna da şükür!

Az önce okudum. Oh be, birileri bişey yapsın artık! Ömür boyu silinmeyen izler bırakan bu hasta beyinleri de birisi ÜZSÜN... Üzülmez üzülmez dolaşıyorlar ortada!
" Kadın vekiller çocuk istismarcılarına karşı bir eylem planı hazırladı. Buna göre, tecavüzcünün cinsel istekleri ilaç tedavisiyle sıfır noktasına inecek.

Çocuklara yönelik cinsel saldırıda bulunanlara şok cezalar geliyor.

Hakim karşısına çıkan tacizcilerin, "Tahrik vardı" gerekçesine sığınmalarına son vermeyi amaçlayan Eylem Planı'nda çocukların hiçbir biçimde suçluyu "tahrik" etmeyeceği görüşü esas alınıyor."

K: Vatan Gazetesi

7 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

bence de kesmek laz›m.
böylelerine içeride zaten ac›mad›klar›n› duydum. doğru olduğuna inanıyorum ve destekliyorum!

Deniz dedi ki...

Sibelcim yeni eylem planında, aynı yere kapatacaklarmış bunları güya, o zaman bi bakıma korunmuş(!) olacaklar diğerlerinden acaba?

Bi'de içeri sokana kadar ayrı dert!
Kart horozları görüyorsun, gazeteci bozuntularını üstelik!

Tibet'in annesi dedi ki...

niye korumaya çalışıyorlar canım, korumasınlar!!!

dışarıdakileri de korumasınlar!!!
off! çok sinirleniyorum! :(

bestofbeste dedi ki...

valla benim elime dusse cok fena paralarım... bunlari hapiste de iyice paraliyorlar zaten. uzulmedi uzulmedi ama uzulecek içeride, sen hiç üzülme...

funda dedi ki...

ben her zaman diyorum meydandaki darağacı her daim hazır dursun...

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * dedi ki...

Kezzap dökmek lazım bunlara!

denizanasi dedi ki...

ilaç kesinlikle hafif kalır. kesip onlara yaptıklarının aynısını yapmak gerek !! tüylerim diken diken oluyor :((