22 Temmuz 2009 Çarşamba

çok komiksin anne!!!!!

Öğlen spora çıkmak üzere anne işten çıktı. Bulduğu ilk taksiyi durdu. Oh, rahat rahat kuruldu koltuğa, bir arkadaşını aradı. Taksi, hedefe ulaştığında indi, parayı ödedi. Oh yine bir havalar, bir rahatlık çıktı spor yaptığı binanın 1. katına... Merhaba dedi çalışanlara, içeriye geçebilir miyim, müsait mi dedi. Tabii dediler. ANAAAAA! O DA NE??? Spor çantası yok.
Bu komik anne, elini kolunu sallaya sallaya gelmiş salona. Çantasını almadan. Ama o ana kadar fark etmediğime çok şaşırdım gerçekten. Nereye gidiyorsam böylee rahat rahat. Neyse oraya kadar gitmişim, yapmadan mı çıkıcam? Elbiseyle power plate yaptım! Tam komedi...
Bi gün bir yerde kendimi unutmasam bari.

5 yorum:

ELİF dedi ki...

sırtüstü yatıp,ayaklarımı havaya kaldırıp tepine tepine gülmek istiyorum sana,puahhh...

bestofbeste dedi ki...

super hareket gercekten ya... rahatligin boylesi, pes dogrusu :))))))))))

allımorlu dedi ki...

bunlar oluyor zaman zaman:)örneğin en lazımlı şey için gittiğim marketten, o en lazım malzemeyi almadan en luzumsuzu alıp eve döndükten sonra, ya ben şunun için çıktım almadan döndüm dediğim olmuştur.her hanımda vardır bu unutkanlıklar:)olur böyle şeyler...

Bellek Kutusu dedi ki...

Süpersin Deniz:)))
Sabiha Gökçen'de sırt çantamı, Charles de Gaulle'de de bilgisayarımı unutmuşluğum vardır.

müge'nin eğlencesi dedi ki...

Komik değilmi...Bende bilgisayarımı unuturum heryerde arkamdan getirirler..
Bayıldım yalnız elbise ile spora devam etmene...