13 Temmuz 2009 Pazartesi

Dolu dolu bir yaz haftası

Blogcum döndüm ben! Sorma ne haldeyim. Beni savaştan çıkmış gibi yoracak bir bücürle dolu dolu bir hafta yaşadım. Neler sığdırdık bir haftaya neler... Salı günü ajansa uğradık birlikte, arkadaşlarla öğle yemeğine çıktık, sosyalleşti. Yediğimiz yerde, halkla ilişkiler müdiresi olduğunu özellikle vurgulayan bir hatunla cilveleşti. Büyücü gibi bir kadındı valla, örümcekli falan bir tekerleme söyledi, bizimki kitlendi kaldı. Sonra ajanstaki masamın üzerine oturdu, bütün kalemlerimi etrafa fırlattı.

Çarşamba günü ise hayatının çok önemli bir ilkini yaşadı. Şile'ye gittik ve ilk defa havuza girdi cimcime. Aman aman o ne sevinç, çıldırdı resmen. Yengeç ne de olsa... Su insanı...

Bu arada Şile'ye kadar gidip niye havuza girdik, sor bi'... Sevgili Dedeman, internet sitesine plajlı fotoğraflar koymuş, lakin otelin deniz kenarında olmadığını yazmayı unutmuş(!!!!) Keyfimizi kaçırmadık, Yaz'ın neşesinin tadını çıkarttık. Bu arada sevgili/kocayla 4-5 kitap bitirdiğimiz eski tatilleri yad ettik. Artık zor herhalde, öyle plaj sefaları... Dedeman kelek yaptı, ama tepeden kuşbakışı Şile manzaralı yemek yediğimiz Fusa Restaurant çok güzeldi. Minik cadım da, havuz yorgunluğuyla sızdı mı akşam yemeğinde, beyaz şarap eşliğinde şu manzarayı seyredebildik. Şile'nin tek nefes aldığımız dakikalarıydı bunlar.
Cuma günü 1 yaş kontrolü vardı. Boy atmış, kilo almış, formundaymış yani... Arka arkaya 1 aşı ve kan alma faaliyetinden sonra Kanyon'da gezerek kaybettiğimiz sakinliğimize kavuştuk.
Bu arada itiraf etmeliyim. Perşembe günü bir ara, balkona oturdum, başımı ellerimin arasına alıp, Allahım daha 3 gün var işe başlamaya, sanırım çıkartamayacağım bu 3 günü dedim, kendi kendime. Saolsun koca, her akşam 18.00'de yürüyüşe çıkarttı, bana 1,5 saatlik zamanlar yarattı, minnettarım ama Duracell gibi bir bücüre, Duracel gibi anne lazım, bir ara otomatiğe bağladım kendimi valla. Gözümü kapatırım, vazifemi yaparım şeklinde.
Şu bir gerçek; evde olmak çok daha yorucu. Bakıcısız, evde çocuğunu yetiştiren annelere saygıyla şapkamı çıkartıyorum buradan.

Veee büyük gün...11 Temmuz, küçük aşkımın ilk doğum günü...