16 Temmuz 2009 Perşembe

dünün neşesi-2 çift yeşil ayakkabı

Bir tanesi, benim dün öğlen Ortaköy'de bulduğum sadece 15 milyona olan yeşil patiklerim, beni çok mutlu etti şahsen. Hem şeker, hem ekonomik. Böyle güzel şeyleri ucuza bulunca seviniyorum valla...

İkincisi de anneannesinin Yaz'a Migros'tan aldığı üzerine bastığında cik cik öten yeşil ayakkabılar... İlk bastığında bir şaşırmış, gözlerini ayaklarından alamamış. Akşam yeniden giydirdim, öyle komik bir görüntü çıktı ki ortaya:) Bu yürüyüş temposuna, bütün gün bunları giyse kafamız davul olur herhalde...

Dünden payımıza ikimiz için de yeşil ayakkabılar düşmüş tesadüfen...


11 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

Yaz'ın ayakkabısı müthiş! Bayıldım :)

Deniz dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
bestofbeste dedi ki...

kafayi yiceksiniz kizim bu neeee :) ikiniz de gule gule giyin, cok siksiniz

ELİF dedi ki...

güle güle giyin,ayaklarınızda paralansın:))

Hesionka dedi ki...

ahahhahah koptum!
ciyk ciyk ciyk :D süper bişiymiş bu :))

ikiz Bebek dedi ki...

ikiside çok güzel.güle güle giyin.

Deniz dedi ki...

teşküür ederiz

funda dedi ki...

ikiniz de cicilerinizi güle güle giyiniz :)
yalnız cik cik cik aman aman aman :)))
yürüyen prensese çok hoş geliyordur eminim de....... :)))

Prima Rima dedi ki...

Sadece 15 mi???bayıldım ayakkabılarına gule gule gıyın.

allımorlu dedi ki...

ayakkabıları güle güle kullanın,ama ben miniğin ayakkabılarına bayıldım.

Deniz dedi ki...

teşekkür ederizzz :) çok komik ama di mi:)