15 Temmuz 2009 Çarşamba

Görmemişin mim'i olmuş...

Sibelkuş, beni mimlemiş. Konu da itiraflar...
İşte ilk itiraf, bu benim ilk mim'im! Daha düne kadar bir insan evladı nasıl mimlenir, mim nerede gözüküyor, mimlendiğini nasıl anlıyorsun gibi soru/nlarım vardı? İkinci itiraf: Bana niye hiç mim gelmiyor diye çaktırmadan içim burkuluyor, bi tuhaf oluyordum.

3. itiraf: 5-6 yaşlarında atmasyon bir şeyler söyler, İngilizce konuştuğumu sanırdım.

4. itiraf: Deli gibi ocak kontrol ediyorum. Bazen yatıyorum, kalkıp ocağı kapatmış mıyım diye bakıyorum, 10 dakika sonra acaba doğal gaz vanasını da kapatmış mıydım diye endişeleniyor, bazen yine kalkıp bakıyor, bazen de kendimi kalkmamak için tutuyorum. Obsesif miyim ne?

5. itiraf: Masamın üzerindeki çiçekleri atmaya üşendiğimden, kuru çiçek modunda saklıyorum.

6.itiraf: Hafta sonlarını iple çekip, kızımla olmak istiyor, ama pazartesi de derin bir oh çekiyorum. (Napiim, itirafsa itiraf işte)

7.Alışveriş yaparken, sırf üşendiğimden üzerime denemeden kıyafet alıyor, bazen bu yüzden çuvallıyorum. (Tabii sonra olmayan bir giysiyi değiştirmeye de üşeniyorum)

8. İtiraf ediyorum, Yaz'dan sonra sekiz buçukta uykum geliyor. Geliyor, ama napiiim, benim suçum mu?

9. Sanırım vizyondaki hiçbir filmi bilmiyorum şu an, acı ama itiraf ediyorum.

10. İtiraf ediyorum, doğum iznimdeyken dest-i izdivaçı seyrettim bol bol...

11. Yaz'a ninni söylerken, sözleri atıyorum, bazen attıklarıma kendi başıma gülüyorum. Tabii içimden... Yoksa uyumaz kız.
11 itiraf yeter sanırım :))

7 yorum:

Prima Rima dedi ki...

o ATMASYON BİRŞEYLER SÖYLEYIP İNGİLİZCE KONUSUYOR EDASI İLE GEZMEK BENDE İLKOKULDA BİLE VARDI YAHU:)

Tibet'in annesi dedi ki...

bak seennn! meğer bilmediğimiz ne özelliklerin varmış. iyi ki mimlemişim seni :))))

Nilsu'nun annesi dedi ki...

Ben de şarkı söylerdim atmasyon. Bir grubumuz bile vardı. Bir de herkesin İngilizce söylediğimize inanmasını beklerdik. Hem atmasyon hem grup olunca da o uydurma lafları ezberlemek gerekiyordu. "Şila" diye favori bir şarkımız bile vardı. Hayır şimdi düşünüyorum da milleti kandırdığımız yani kandırdığımızı sandığımız bir yana o bet sesimle işkence ediyormuşum:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Şu alışverişte kıyafetleri deneme konusundaki üşengeçliğine bayıldım doğrusu :)

ELİF dedi ki...

ilahi deniz:))

Deniz dedi ki...

:))) o grup kurma hikayesini biz de yapıyorduk. Şila da iyiymiş :)))

evet iyi ki mimledin beni Sibelcim.

Kutucum sorma, göz kararı alıyorum bazen ıvır zıvırı

Deniz dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.