3 Temmuz 2009 Cuma

İstanbul'da 'yaz' tatili























Biz haftaya izinliyiz! Ama Istanbul'un bekçisiyiz... Belki günü birlik bir yerlere kaçarız, belki bir gece konaklarız, bize de seyahat antrenmanı olur. Bakalım gece başka bir yerde nasıl uyuyacağız? Bakalım denizi, havuzu banyo kadar sevecek miyiz? Ve bu haftanın sonunda da doğum günümüzü kutlayacağız.
Blogumuza uğrayabilir miyiz, blog komşularımızı yoklayabilir miyiz bilmiyorum. Ama çoğunluk buradayız madem, bi' bakıp çıkabiliriz arada herhalde,yoksa özleriz buraları...
Doğum izninden sonra ilk defa bu kadar dolu dolu vakit geçireceğiz birlikte. Haftanın sonunda mutluluktan uçar mıyım, yorgunluktan cortlar mıyım göreceğiz.

Haaa üstteki fotolar için canım kardişime teşekkür etmem lazım. Ne güzel yakalamış yine valla.

7 yorum:

Bellek Kutusu dedi ki...

Bu nasıl bir bakıştır böyle :D
Tatiliniz güzel geçsin, kendinizi çok özletmeyinnnn

allımorlu dedi ki...

tam bir şirine:)maşallah...

funda dedi ki...

iyi seyahatler o zaman size :)
şekeri öp benim için gıdısından :)

denizanasi dedi ki...

ya ben bu lacivert elbisesine bayıldım :))

Nilsu'nun annesi dedi ki...

İkinci fotoğrafta ne kadar benziyor sana:)

Prima Rima dedi ki...

Maşallah maşallah diyip öyle cıkıyorum:)çok tatlı Yaz hanım.

ecesu ve koleleri dedi ki...

Bak yine gelmiyorsunuz buralara...
Alinacagim artik!
Ne guzel olurdu Ecesu ve Yaz bir arada..