17 Temmuz 2009 Cuma

lingo lingo şişeler





Doktora sordum, artık gece ortası mamasına ihtiyacı kalmamış aslında. Kesebiliyorsanız kesin dedi. Aslında şu an 01.00'de uyanışı sırf alışkanlıktan. Su verin, geçiştirin, emzik verin... Bakalım o kadar kolay olacak mı? Onu kestiğimiz ya da kesebildiğimiz an var ya, nasıl bir rahatlık olacak... Şu an, nasıl olsa 01.00'de uyanacağız diye, ne tam rahat rahat uykuya dalabiliyorum, ne de uyanık o saati bekliyebiliyorum, ortada bi' şey işte...

A be kızım, uyusana rahat rahat, keyfine bak, ne bölüyorsun uykunu?

5 yorum:

ELİF dedi ki...

ne bölüyorsun uykunu?uykumuzu?:))

Deniz dedi ki...

evet;-) anladın sen :))

Tarkanın Annesi dedi ki...

Başlığını görünce yeğenim aklıma geldi bu şarkıya bayılırdı mızıklanınca hep bunu söylerdik susardı aradan 22 koca yıl geçmiş daha dün gibi. Konuyla pek alakalı birşey olmadı yazdıklarım ama işte anılar canlanınca yazayım istedim

Deniz dedi ki...

ben de benimkine söyleyeyim bakalım , beğenecek mi?

madammoda dedi ki...

Yaa işteyim ama şarkı dilime dolandı, bağıra bağıra hatta karşımdaki sevgilimi sinir edercesine söylemek istiyoruuuuum :)))
Hatta geliim senin bebişe de sööliim ;))