17 Temmuz 2009 Cuma

sabahın açık oturumu

Oldum olası severim, açık oturum izleyeyim, tartışma programlarını takip edeyim. O yüzden haber kanallarında zaplamak da hoşuma gider. NTV, HaberTurk,CNN Turk... Bazen de Digiturk'de, onların yanında yakınında olan bir iki kanal takılıyor oltama(bunlardan bazıları F tipi, anladın sen) ... Sabah da çıkmadan önce bir baktım, çok da popüler olmayan böyle bir kanalda rüyalar tartışılıyor. Ama öyle rüya tabiri geyiği değil de, daha bilimsel bir konuşma... Takıldım bir süre.
İşte sabah arabada gelirkenki açık oturumumuzun konusu bu. Sevgilim eşim, üzerime geldi de geldi, ben bilmemkimcilerin televizyonunu niye açıyormuşum diye...
O an, bilmemkimciler olduğunu bile fark etmedim ki, içeriği dinlerken... Hem o bölgede de kim ne diyor bilmek lazım değil mi? Hem ben seyrettiğimi, bana doğru gelmeyeni süzebilirim öyle değil mi? Güven kocacım , beynimi yıkatmam ben! Bunca yıl yıkanmamış...
(Yoksa çaktırmadan..........??? Ama yok, yok... )

2 yorum:

ecesu ve koleleri dedi ki...

Bizde ayni kavga oluyor bazen:) Bir de cocuk kanallari var, aman dikkat! Hava alanindaki Yapi Kredi Lounge´da hep o acikti, mail gonderdim duzelttiler:)

ELİF dedi ki...

olsun izleme sen yine de:))