15 Temmuz 2009 Çarşamba

ya gelmeseydin, yetişemeseydin, beni bulamasaydın...

Mutluluk böyle bi' şey işte. Sabah keyfi yapmak için aramıza gelen minicik bir canın önce annesinin dudağına, sonra da babasınınkine küçücük işaret parmağını dokundurması ve bunu defalarca yapması(onun için ne anlama geliyor acaba)...
Uzakta dururken sıralayarak gelip, yüzümü elleri arasına alması... Ve yanağımdan ısırmayla karışık öpücük alması... Tam umutsuzluğa kapılıp, ben bu çocuğa neden yediremiyorum dediğimde, tam da o gün dolu dolu bir kase yiyerek, sanki üz
ülme sende bir sorun yok demesi... Benim onun saçlarını okşadığım gibi kafamı önüne koyduğumda saçlarımla oynaması, saçlarımı karıştırması... Eve dönüşlerde, o muhteşem gülüşle hoş geldin demesi... Hareketli bir müzik çalınca eliyle ayağıyla ritm tutması... Aile dansımızı yaparken, ellerimizi bıraktığımızda, yeniden ellerini uzatması... Yardımsız 6 adım atması... Ne kadar bilinçli bilmiyorum, ama anne-babbba demesi...
Gerçekten ya... Ya gelmeseydin, yetişemeseydin, beni bulamasaydın... Yarım kalırdım melek....




canım mısın sen
benim misin
her şeyim misin sen
hoş geldin melek
sefalar getirdin

ya gelmeseydin yetişemeseydin
beni bulamasaydın
ne yapardım yarım kalırdım melek

Biliyorum
sen bir meleksin
seni sevmem için gönderildin

Biliyorum
sen bir meleksin
son demlerimde çıkageldin

yüzümü güldürdün
başımı döndürdün
acımı dindirdin
yolumdan çevirdin

eğlendirdin
sakinleştirdin
ehlileştirdin
ve daha bir sürü şey:

7 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

Gözlerim doldu yahu!!!

Deniz dedi ki...

benim de doluyor bazen durduk yere

bestofbeste dedi ki...

:))) benim de. tuylerim de tiken tiken :)))))

funda dedi ki...

nasıl güzel yazmışsın :)
ellerine sağlık...
Allah yokluğunu acısını göstermesin yavrunun sana ve hiç bir anneye yavrusunun....

ELİF dedi ki...

ömre bedel....

Murat dedi ki...

belki mutluluğun resmini çizemiyoruz ya da kimi zaman tarif edemezsin mutluluğu tanımlayamazsın. benim için mutluluk deniz demek, yaz demek iyi ki varsınız benim melek görünümdeki cadılarım. sizi seviyorum

Prima Rima dedi ki...

:)))