29 Temmuz 2009 Çarşamba

Yaz'a hesap!

Tuttum elinden babanın... Yürüdük biraz. Hala hiçbir şey ve yer tahmin edemiyordu. Ediyordu belki ama tutturamıyordu. Attım bir teknenin içine onu. Açıldık denize. 4 tarafı 'su'larla çevrili bir yere geldik. Yarım ay eşliğinde kırmızı şarabımızı içtik. Brezilya usulü dinlendirilmiş nefis etlerden denedik. Sohbet ettik. Yanlış anlama ama, bizi pek konuşturtmuyorsun bu aralar... Yeni yaşa kadeh kaldırdık. Seninle birlikte geçireceğimiz uzun yıllar diledik. Yarın sabah bize hesap soracağını varsaydık. Güzel bir gece geçirdik, ama içinde sen de vardın, üzülme küçüğüm :)



4 yorum:

Nilsu'nun annesi dedi ki...

Ve bu arada(iki posta arka arkaya yazınca böyle oluyor) çok iyi yapmışsınız... Benzeri geceler eksilmeyeceği mutlu yıllar diliyorum tekrar:)

ikiz Bebek dedi ki...

süper...baya romantil olmuş :)

Murat dedi ki...

gerçekten çok keyif aldığım bir akşam oldu... ama ben sevgilimle birlikte olduğum her andan keyif alıyorum, bazen gıcık olsam da :o)))

müge'nin eğlencesi dedi ki...

desene küçük süprizler hayata yine renk kattı,tadınız eksilmesin daim olsun...