11 Ağustos 2009 Salı

Banyoda isyan










Benim küçük yengecim, doğduğu günden beri suya bayılır(dı). İlk zamanlarda, en yoğun kolik dönemlerimizde bile akşamüstü ağlama krizine girdiğinde sokardık banyoya rahatlardı. Büyüdükten sonra da, en büyük zevkimiz yatmadan önce yaptığımız, bol oyuncaklı, oyunlu banyolardı. Otururdu küvetine, ördeğimizle, penguenlerimizle ve içine su dolunca öten balinamızla neredeyse yarım saat oynayabilirdik. Hatta çıkartmak isteyince vücudunu yay gibi gerer, çıkmamak için direnirdi. -di'li geçmiş zaman kipi kullandım çünkü 1-2 haftadır, bizimki banyo yapmak istemiyor, istemiyor da ne kelime küveti görünce çılgın gibi ağlamaya, direnmeye başlıyor. Hatta o yay gibi gerilme hareketini bu kez de banyoya girmemek için kullanıyor. Öyle güzel eğleniyorduk ki banyoda, ve çok seviniyordum kızım suya bayılıyor diye. Ne oldu ki şimdi?Niye soğumuş olabilir banyodan? Çok üzülüyorum bu duruma... Üstelik de bu sıcak günlerde, yıkamak işkenceye döndü conconu. Hayır, üsteleyip, iyice soğutmak da istemiyorum durumdan.
Böyle bir deneyim yaşayanınız oldu mu, anlayan beri gelsin????

4 yorum:

bestofbeste dedi ki...

Annem :))

Deniz dedi ki...

çok kötüsün :) Tamam ben kaçıyormuşum evin içinde banyo yapacağım zaman, ama bizimki seviyordu....

funda dedi ki...

aynen bizde de öyleydi ...
Rengin önce su kuşu derken sonra kara kuşu oldu bebekleri yıkardık gözünün önünde sonra onu koklardık pöööf kirlenmişsin bak kokmuşsun diye nafile...
Sonra küçük hanımın aklı ne dediyse kendi kendine girmeye başladı :)
onların canı ne zaman isterse cevap :))

Deniz dedi ki...

Yani canı isteyene kadar kokmaz umarım fundacım: )