11 Ağustos 2009 Salı

Bellisimo!










İtalya seyahatinden dönen teyze ve anneanne, bavullarında ilginçliklerle dönmüşler.
Şu bebekler mesela: İşte kırmızı başlıklı kız. Tek bebekte bütün masal. Eteğini çeviriyorsun, büyükanne çıkıyor. Büyükannenin şapkasını kaldırıyorsun, kurt çıkıyor. Ne güzel akıl etmişler.

















Bu da Pamuk Prenses versiyonu. Concon etekleri çevirip, çevirip bakıyor valla.
















Bu da bana. Orada meşhurmuş. Kırmızı biber aksesuarı. Millet telefonlarına falan takıyormuş. Ama ne içinmiş? Acılıklar bu bibere toplansın, sana hiç bulaşmasın! Ben de, naaptım işyerimdeki bilgisayarımın köşesine iliştirdim. Gerçi yeter mi bilmem. Bundan daha çooook lazım. Bütün odayı kaplamak lazım bunlarla.

5 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

şu biberden bana da lazım :(

Bellek Kutusu dedi ki...

Bebekler muhteşem!

ikiz Bebek dedi ki...

Evet ya bebekler harika,biberlerden bende alayım,saçıma bağlarım :)

denizanasi dedi ki...

bu bebeklerden ben de istiyorum:)) süperler:)

gorkem dedi ki...

bebekler cook guzelmis, aklimda bulunsun :)

bi de cidden o kirmizi biber aksesuarindan bana da baya baya lazim :)