14 Ağustos 2009 Cuma

"Bir martı kulesi üstünde...."























Bugün dilimde Teoman'ın şarkısı :" Bugün benim doğum günüm, hem sarhoşum hem yastayım, bir bar taburesi üstünde, babamın öldüğü yaştayıııııım. (bir bar taburesi üstünde bölümünü bir martı kulesi üstünde olarak anlamıştım uzun zaman)

Bir an kendimi 18 gibi hissederken, başka bir an 80'lerin 30 yıl önce olduğunu hatırlıyor ve dehşete düşüyorum. Retro şeyleri beğeniyorum, fotoğrafları, eşyaları, kendim de retro mu oluyorum ne?

Olsun, sabah kalktım kızım benimle dans etti, işe bi' geldim kocamın mor orkideleri beni karşıladı, eşim dostum ailem sevdiklerim... Daha ne olsun, yaş alacaksak böylesi olsun...

Hem aslında zaman da yok diil mi Sibocum : )

10 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

zaman dediğin bir ilüzyon, düz bir çizgi...
biz hissettiğimiz yaştayız :)

Seni çok seviyorum arkadaşım...
Sen hayatımda var olduğu için kendimi şanslı hissettiğim nadir insanlardan birisin.

Yeni yaşın kutlu olsun, hangi yaşta hissediyorsan :)

Mutlu yıllar, iyi ki varsın...

ELİF dedi ki...

Denizciğim kutlu olsun doğumgünün, Yazınla bir ömür....

ikiz Bebek dedi ki...

Denizciğim doğum günün kutlu olsun,sevdiklerinle beraber nice güzel yaşlara.

bestofbeste dedi ki...

sen retrosun ben de vintage... eee ne guzel iste, bit pazarina nur yagiyor sayemizde :)

Murat dedi ki...

ben de sofistike koca oluyorum o zaman di mi??

Bellek Kutusu dedi ki...

Sevdiklerinle nice mutlu yıllara Deniz:)

Deniz dedi ki...

baklavalarım için çok teşekkürler kutucum, tekrar!

Ünver Bayramlı dedi ki...

Ben de parmaklarımla sayarken bir gün yaşımı say say bitmeyince fena olmuştum ve o gün bugündür saymıyorum :)

Mutlu ve sağlıklı bir yaşam sevdiklerinle...

Deniz dedi ki...

Sibelim, Bestoşum, sevgili İkiz bebek,sevgili Elif, sevgili Ünver,sevgili Deniz,sevgili Prima,sevgili Kutu, sevgili Ünver, sevgili sevgili, hepinize çok teşekkürler...

Prima Rima dedi ki...

Bir kerede burdan kutlayalım doğum gunun kutlu olsun:)
Çok guldum :)))nedenmi ?
Bir martı kulesi üstünde....