24 Ağustos 2009 Pazartesi

Bunun da başlığı olmayıversin!

Bugün yeni bir gün... Bugün yepyeni bir pazartesi... Hiç harcanmamış, hiç kirletilmemiş... Anamızın ak sütü gibi tertemiz.Bugün hepimiz için yenilikler yapabilme, kendimizi biraz daha iyi tanıyabilme fırsatına gebe. Bugün belki de başarmak için %100 krediyle gelen haftanın ilk günü. Gerçek başarının ne olduğunu unutmadan... Bu lafı geçenlerde okumuştum "Başarı, çok gulmek; cocuklarin sevgisini ve akıllı insanların saygısını kazanmak; ictenlikli eleştirilerin kıymetini anlamak ve kötü arkadaşların yoldan çıkarma girişimlerine dayanabilmek; güzeli anlamak; başkalarında en iyiyi bulmak; sağlıklı bir çocukla, güzel bir bahçe ya da saygın bir sosyal durumla biraz daha iyi bir dünya bırakabilmek; hatta tek bir kişi bile olsa, birilerinin siz yaşadığınız için daha rahat nefes aldığını öğrenmektir." demiş Ralph Waldo Emerson

Bugün derin derin nefes almak, düşüncelerini parlatmak, arınmak için yeni bir fırsat.






Bugün gerçekten değerli olana odaklanabilmek için iyi bir başlangıç.








Bugün hayatımızın her anında dostlar ve güzel insanlar biriktirmenin, biriktirdiklerimizi sevgiyle kucaklamanın ve korumanın tam zamanı...

10 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

haklısın... silkelenmek lazım... aslında sadece pazartesileri değil her günü yeni bir başlangıç kabul etmek lazım...

bestofbeste dedi ki...

bugun sozun bittigi gun. bugun soyleyecek yeni seyler bulmak gerek. anka kusu misali kullerinden yeniden dogma gunu. gucu yeniden kendinde arama, bulma gunu. anlama-anlasilma derdine son verme gunu.

Deniz dedi ki...

zaten pazartesi tesadüf. her an, yeni bir başlangıç

ELİF dedi ki...

Keşke hergünümüz başlangıçlara gerek duymadan geçse....

ikiz Bebek dedi ki...

Denizciğim ya,böyle başlıklar atma,yüreğim ağzıma geliyor.

Deniz dedi ki...

gerçekten mi? Ama böyle meşhur bi laf vardı ya, hani bugün herşeye yeniden başlayalım manasında....


Yok yok, ben bu başlığı değiştiriyorum... POzitif bi anlamda yazmak istemiştim çünkü...

Nilsu'nun annesi dedi ki...

İyi olurdu ama bazen insan başlangıç kabul edilebilecek bir şeylere ihtiyaç duyuyor... Ben ihtiyacımı bu metinden karşıladım sanki:)

Bellek Kutusu dedi ki...

İkiz Bebekler'imin Cuma yazıları gibi senin de pazartesi yazılarını gelenekselleştirsek ne güzel olur Deniz. İçim açıldı okurken, eline sağlık.

Deniz dedi ki...

Aaaaa ben İkiz bebeklerimle rekabet edemem o konuda :)) Onunki artık bir klasik...
Ben de içimiz açılsın diyerek yazıverdim.

Deniz dedi ki...

Evet Elif, keşke... Keşke meşke ama gerekiyor bazen