12 Ağustos 2009 Çarşamba

Kocam beni ekti!

Üniversite yıllarımda bir kankam vardı. Ajda hastasıydık kendisiyle. Bangır bangır açar, kıro gibi gezerdik. Ajda şarkılarına, hatta Ajda şarkılarının yabancı versiyonlarına bayılırım. Kocaya dedim ki, bak 20 Ağustos'ta konser var açık havada hadi gidelim.
Klasik cevap, akşama konuşuruz dedi.
Akşam konuştuk :) M: Bak ben diyorum ki siz bilet alıııın, (ama tonlamanın arkası gelecek gibi)...
Ben: Eeeeee???
M: Siz gidiiiin.... (Hemen arkasından) Sevmiyorum amaa napiiim?

Ehh öyle olsun, sen de bir konsere gitmek istersin elbet kocacım! Biz de 2 Deniz, 1 Beste gideriz konsere... Bağıra bağıra söyleriz şarkıları. Yarına kadar bilet bitmez inşallah, bekle bizi Ajda!
boş sokak:

10 yorum:

mermaid dedi ki...

boşver köker'cim zaten kız kıza bağıra çağıra daha eğlenceli olur o konser:) aaa bak sabah konuştuk, belki Lian'da gelirim dedi. Liaaaan ne diyosun yarın alıcaz biletleri.

Tibet'in annesi dedi ki...

gidin bakalım, gidin :(

lian dedi ki...

Valla gelme olasılığım %90 :)). Yarın sabaha kesinleşmiş olurrrr. Tabi Köker kardeşler de beni istiyosa :P. Taparım Ajda'ya, çok güzel tepiniriz çokkkk :))

lian dedi ki...

Valla gelme olasılığım %90 :)). Yarın sabaha kesinleşmiş olurrrr. Tabi Köker kardeşler de beni istiyosa :P. Taparım Ajda'ya, çok güzel tepiniriz çokkkk :))

Deniz dedi ki...

ama ama sibelcim sen hakkını başka bir konserden yana kullandın diye...
buna da gel, buna da..
Liaaaan! manyaksın, tepinme ortamlarının vazgeçilmez kadını....

bestofbeste dedi ki...

eee sibo sen niye gelmiyon ki

Tibet'in annesi dedi ki...

çok isterdim ama gerçekten hakkımı başka konser için kullandım. benim için de eğlenin :)

Murat dedi ki...

Ben de Yaz'la Cohen dinleyip, dans edicem. Size de iyi eglenceler ve iyi tepinmeler
.

Prima Rima dedi ki...

Amaaaan boşver:)
Git bir güzel dinlemene bak işte:)

Deniz dedi ki...

tabii adam sofistike müziklerin adamı.
ama bir cohen'le bahar geçmez canım, o başka , bu başka...
neyse ya, evet primacım biz güzeeel güzeeeel gidicez dinlemeye!
Haaaa, bu arada, bizim dinlediğimiz saatlerde yaz uyumuş olduğundan senin Cohen'le dans etme hayalin yaş!