27 Ağustos 2009 Perşembe

mimim

Sevgili ikiz bebeklerim ve Elif'den iki mim geldi. Öncelikle çok teşekkür ediyorum kendilerine. Kuralları da yerine getireyim hemen. (Hemen dediğime bakmayın geciktirdim aslında,pardon pardon)
Kurallardan ilki bu görseli yayınlamakmış, mimleyenlerin linkini vermekmiş ve kendimle ilgili 7 ilginç şey söyleyip, sonra da ödülü paslamakmış. İşte 7 ilginçlik, tabii ilginçlik denilebilirse...
1. Zeytinyağlı fasülyeyi içine beyaz peynir ezerek yerim, çok da severim.
2.İnsanlarla tanışırken 100/100 krediyle başlarım, sonra da şaşar kalırım.
3. Sevdim mi tam severim, sildim mi 1 kalemde... (ama çok zor silerim, sildiysem düşünün artık.)
4. Çocukken kardeşime sürpriz parti verdim. Mahalleden bir sürü kişi çağırdım. (Ama ailemin haberi yoktu, dolayısıyla da hazırlık da yoktu. Düşünün hayal gücümü artık...)Gelenlere bize bakan teyze, yok çocuğum parti marti dedi yolladı evlerine...
5. Türkiye içinde tatile falan bi yere gittiğimde, kendi beğenimi unutuyorum, ya turistler beğenmezse, ya şu çöpleri görürlerse diye endişeye kapılıyorum.
6. UFO'lara inanıyorum;-)
7.Bişey almayı kafaya koyduysam (yattan kattan bahsetmiyorum) ne yapar eder alırım. Hatta etiketine bile bakmayabilirim. Şu sıralar o yüzden kafaya koyacak şeyler bulmamaya çalışıyorum.
Haaa bi de etiketteki fiyata bakmadan koyuyorum sepete bazen: )
(Geçen gün Beste'yle Migros'a gittik, conconum sever diye frenk üzümü koydum sepete, fiyatını görmedim, ama en fazla kaç lira olabilirdi ki... Bi gittik kasaya 25 TL yazdı kasada. Beste, görmese alıp çıkardım, bir meyveye 25TL, kabus gibi. )

Bu mim'i sevdiğim birçok blogda gördüm. O yüzden kimseyi çifte mimlemiş olmayayım.
Buradan bir kucak dolusu mim fırlatayım izleyecilerin üstüne...

4 yorum:

ELİF dedi ki...

Eşimde inanıyo Ufolara:)) bende dalga geçiyorum:)))

Prima Rima dedi ki...

Frenk üzümü 25 ytlmi?
Eksik kalsın istemem:)
Ben bugün bamyaya şaşırdım ne kadar uzak kalmısım yemekden içmekden daha dogrusu ev alısverısınden 8 ytl dedi adam ayol...yarım kılo kıymaya yakın maşallah.

Bellek Kutusu dedi ki...

2, 3, 6 numaraya Kutu olarak parmak basıyor, 25 TL'ye üzümü duyunca da şaşıp kalıyorum:D

Ünver Bayramlı dedi ki...

Birinci madde enterasan. Denesem mi acaba?