3 Ağustos 2009 Pazartesi

Terrible 1 var mıydı?



















Hadi biliyorduk, ana-babaları canından bezdiren terrible 2 hadisesini de... Terrible 1'dan kimse bahsetmemişti. Altını değiştirelim aşkım, yok!, çorabını giydireyim kızım, kıyamet... Bluzunu giydireyim, no!... Arabana oturman lazım tatlım !!!??!!!!!!!!!!


Bi' yandan hakkını yemiyeyim, daha çok birbirimizin dilinden anlar olduk, daha dokunur, öpüşür, koklaşır, paylaşır olduk! Oyunlarımızdan daha keyif alır hale geldik. Kendi aramızda bir dil geliştirdik ama isyankar genç triplerimiz de iş başında!
Yoksa bu terrible 1-2-3...... diye giden film serisi gibi bişey mi?

8 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

evet, evet... aynen öyle, film serisi gibi birşey... :P

gözde dedi ki...

Ayy maşallah. Ben de yaşayacağım demek böyle şeyler. Olsun yaa şu sevimliliğe bak..

iskorpit dedi ki...

aşkım seni ben yerimm...

Tuğçe dedi ki...

Merhaba,
O etek, o duruş, o nasıl bir şey :I
Maaşallah!
Terrible two olarak kalsın mümkünse bir de belki geçici bir durumdur, umarım yani :)

denizanasi dedi ki...

o seri aynen böyle devam edecek. biz terrible 5 e doğru gidiyoruz:)

bu arada ben ayakkabasında bayıldım. o bacaklar da tam ısırmalık. maşallah:)

ikiz Bebek dedi ki...

maşallah,bir etek bu kadar mı güzel durur.nasıl güzel.
Resime bakacağım diye yorum yapamıyorum :),şeker,şeker,maşalahh..

Deniz dedi ki...

Gözde, darısı başına, tek avazda, sağlıkla alırsın bebeğini kucağına inşallah.

Amcası yerim diyorsun diyorsun, sonra yüzmeye gidiyorsun, yemezler!

Tugçecim, umarım geçicidir: )

Denizanası ve ikizbebek, çok teşekkürler...

Bellek Kutusu dedi ki...

Bu etek ve patiler nedir yahu! Bayıldım bayıldım:)