10 Ağustos 2009 Pazartesi

yollar yürümekle aşınmaz...


















...ya ayakkabılar?

8 yorum:

ikiz Bebek dedi ki...

ayakkabıların hali ne öyle :)

Tibet'in annesi dedi ki...

fotoğraftaki haline bayıldım, o ne güzel bir fotoğraftır öyle! süper! :))))
daha şimdiden ayakkabıları bu hale geliyorsa, sizin ilerde işiniz var derim ben :P

Bellek Kutusu dedi ki...

Kutu'dan bile kötü ayakkabı kullanıyor Yaz, önünde saygıyla eğiliyorum valla:)

bestofbeste dedi ki...

tam bir gezegen yetisiyor bu aileye haberiniz ola. bizi gececek mi dersin kutalacigim? :)))

Tarkanın Annesi dedi ki...

Ayakkabılar süper ya Çok güldüm yalnız bugün beni gülümseten ilk kareler oldu

İrem dedi ki...

ayakkabılar süper ya az taban tepmemiş çocuk yürümek için :)

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * dedi ki...

anam ya kurban olsun kız el kadar işte ya bende mi bebek yapsam allahım ağzımın suları akıyor artık :O

iskorpit dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.