1 Eylül 2009 Salı

Bir annenin yalvarışı 1-

Benim küçük cadım, artık 1-2-3'ten anlıyor. Kaç yaşındasın diyince parmağıyla gösterip, Biie gibi bişey söylüyor. Dahası biiir-ikiii-üç diyip, çılgınlık bu dediğimizde hep beraber çığlık atıyoruz. O bizim tonlamamızı taklit edip, bir iki üç demeye çalışıyor. Amma velakin, eğer istemezse böyle de yalvartıyor işte... Gördüğünüz gibi kaç yaşındasının cevabını böyle alamadım, ben inat, o benden inat! Yalnız sondaki tonlama ''Eeeh yeter artık sorduğun" gibi geldi kulağıma:)))

video

6 yorum:

bestofbeste dedi ki...

hödö hödöööööö

Tibet'in annesi dedi ki...

sonu müthişti gerçekten! şirin şey seniii :)

yengeç burçlarında inatçılık var sanırım... bizim adam da öyle :)

ikiz Bebek dedi ki...

sonunda söylüyor ya dil dışarda ,biri,bilii,biii

Deniz dedi ki...

doğru, bir dedim ya sana!!! manasında olabilir: ))))

denizanasi dedi ki...

minik cadı.. nasıl da gülüyor size. yoksa dalga mı geçiyor acaba:)))

Deniz dedi ki...

evet kesin dalga geçiyor :)