2 Eylül 2009 Çarşamba

Bizim cepheden son gelişmeler













• Yere bişey düştüğünde eğer yakınında tutunacak bir dal bulamazsa, öylece bakıyor önce, sonra da popo üstü kendini atıveriyor. ( Ya da rahatına düşkün bir anındaysa kölelerine sesleniyor -ıııh diye)










• Birini öptü mü ya da cici yaptı mı, mutlaka etraftakilere de cici yapıyor sevgi kelebeğim. Kimseyi kıskandırmıyor. Haaa birisi ona küstüm derse bir sebeple, ona da kıyamıyor, gidip yanağını okşayıp gönlünü yapıyor.

• Televizyonun önüne geçmesi yasak. Bak tam televizyonun önüne gidersen kapatırım dediğimde, ya hızla ordan geçiyor, ya da kendi gidip televizyonu kapatarak bitti der gibi iki elini birbirine vuruyor. (Mamayı bitirince, ya da bitsin istediğinde de yapıyor aynı hareketi)

•Daha önce yazmıştım. 1-2-3 diye sayıyor kendi dilinde. Yaşını söylüyor biee diye... Bir de biz 1-2-3 diyip azmayı öğrettik ( Allah akıl versin bize)... Şimdi o bizi azdırmak için başlıyor. Bieee-iiiii-üüüü!

• Anahtarlarımı alıp gidiyor kapıya, çıngır mıngır açmaya çalışıyor, ya da dışarı çıkartın beni mi demek istiyor artık bilmem.


•Bak çiçek dediğimizde o fındık burnunu buruşturup, koklama mimiği yapıyor. Ama onunla çirkin olma mimiği aynı... Kafasında birleştirmiş bir şekilde.









• Hadi babayı gıdıklayalım dediğimde bir koşması ve gıdıklaması var alem!


• Beni sabahları pür dikkat izliyor giyinirken ve fularları kolyeleri işaret ediyor istiyor. Kokoşluk devam yani...









• Çok sosyal, çok popüler haspam! Gül ablasının dediğine göre parkı kırıp geçiriyormuş. Kendinden büyük çocukların toplarına ortak olmaya çalışıyormuş. Hele şunu duydum koptum. Babasıyla gezintiye çıkmışlar bizim mahallede. Karşıdan 2-3 yaşlarında bir kız çocuğu geliyor.-Aaa bak kardeş geliyor demiş bizimkine babası. Karşıdan gelen çocuk: -Aaaaaa Yaz! demiş. Meğer Gül ablasıyla parka gittiklerinde tanışmışlar...









• Kapıda ismi yazdığını biliyor. Yaz nerede diyince Y-A-Z harflerini gösteriyordu önceden beri, şimdi Defne'yi de ekledi repertuarına...

• Banyo konusuna gelince... Durum düne kadar pek parlak değildi. Anlatmıştım daha önce çok sevdiği banyodan soğudu. Biz de babasının kucağında duşa sokuyoruz. Kavga kıyamet... Ama dün gıkını çıkartmadan, duşun sonunu bekledi. Hayırlısı bakalım.

• Uykuda durum aynı. Gece yarısı sütü için illa uyanıyor. Benim el koymam lazım aslında alışkınlığı kırmak için.






Bizde durumlar böyle... Bizi izlemeye devam edin...

3 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

yerim onu ben sevgi pıtırcığı! aman da kimseye kıyamazmış :)

Bellek Kutusu dedi ki...

3'ncü fotodaki o burna bayıldımmmmmm:)

ikiz Bebek dedi ki...

evet,çiçek koklamaya olayı süper,o suratı yerim ben :)