10 Eylül 2009 Perşembe

dün gece

Yıllar var, bu şarkı gelmemişti aklıma, dün dilime düştü. Seni uyutmak için söylediğim fiks ninnilerimizin ortasında. Sözleri geldikçe dilimin ucuna daha da yürekten söyledim, kaptırdım kendimi... Söyledim birkaç defa, baştan ve de baştan... Ve uyudun... Bu yılların ötesinden gelen, duygu dolu notalarla...
"Küçücük bir bakışın
Çözer beni kolayca
Kenetlenmiş parmaklar gibi
Sımsıkı kapanmış olsun

Yaprak yaprak açtırırsın
İlk yaz nasıl açtırırsa
İlk gülünü gizem dolu
Hünerli bir dokunuşla"

Hiç kimsenin yağmurun bile
Böyle küçük elleri yoktur
Bütün güllerden derin
Bir sesi var gözlerinin
Ve Yeni Türkü:

6 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

süper bir şarkı değil mi? ben de çok severdim ve hala severim. yıllar geçse de eskimeyecek, unutulmayacak şarkılardan...

bestofbeste dedi ki...

simdi... ninniyi soyleyen mi daha tatlı söyleten bidilik mi bilemedim... cok seviyorum ikinizi de.

ELİF dedi ki...

Ben de çok severim ve ninnilerin arasına serpiştirilebilecek bir şarkı daha ekledim repertuarıma sayende:)))

ikiz Bebek dedi ki...

çok güzel şarkıdır,Denizciğim.Yaz'a ne güzel niniler söylüyorsun sen öyle.

ELİF dedi ki...

Denizzzz, bu gece denedim Rüyaya bu şarkıyı söyleyerek uyutmayı,ayağa kalktı dans etti:))))

Deniz dedi ki...

anaaaaa, şaka gibi:)))
pardon diyeyim:)))))))