7 Eylül 2009 Pazartesi

hafta sonundan 3 anekdot...

• Bir baktım, küçüğüm yere oturuyor, ellerini ileri doğru uzatıyor, sonra da başını yere koyuyor. Yavaşça koyduğunda tamam da, bazen hızlı iniyor, alıncığı yere... Haydaaa dedim bu da nereden çıktı, nereden öğrendi bunu? Sonradan bir de öğrendik ki, bize temizliğe gelen Şadiye abla, ramazan boyu namaz kılıyormuş, bu da karşısına geçip seyrediyormuş. Bu hareketin nereden çıktığı anlaşıldı, babası da ona ' Allah kabul etsin kızım' dedi :)))

• Odasında oynarken, birden bire tutundu, ayağa kalktı, arkasına bile bakmadan odadan çıktı. Tam da oyunun ortasında. Hiiiiç, ben orada bişey mi anlatıyorum, kendimi mi parçalıyorum. Oralı bile değil. Ben de kendi kendime şöyle dedim, onun duyduğundan bile emin olmadan: " Ne ayıp Yaz, insan ben gidiyorum, hadi bay baaaay der en azından." Bİzimki döndü geldi, eliyle bay bay yapıp, öpücük yolladı, ve aynen geri gitti salona doğru. Ben dumur tabii..

• Bu hafta sonunun bir başka ilki de, kendi giymek istediği şeyi eliyle göstermesi oldu. İşaret parmağıyla mor spor ayakkabılarını gösterdi, aldım getirdim, ayağını havaya kaldırıp, giydirmemi istedi. Birey oluyor kuzucuğum...

4 yorum:

Tibet'in annesi dedi ki...

gelişimlerini takip etmek özellikle 1 yaşından sonra çok keyifli olmaya başlıyor... Maşallah kızıma :)

Sen Gelince dedi ki...

Özellikle 1 numaraya koptum:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Vay bıdık Yaz vay!:D Bundan sonra Yaz hanım kendi kreasyonunu kendisi belirleyecek, alışmak lazım :)

ikiz Bebek dedi ki...

Denizciğim,büyüyorlar :)