17 Eylül 2009 Perşembe

içimde kelimeler...

...birikti kaldı. Bloglara girilemiyor pazartesi gününden beri. Ne alışmışız bloglarımıza... Bir boşluk, bir memnuniyetsizlik, bir eksiklik...
(Ktunnel'dan girdim şu anda, öyle olunca da, foto eklenmiyor, video eklenmiyor, fonksiyonlar durmuş vaziyette.)

Biri el atsın şu probleme, ya da bilen var mı neler oluyor Türkiye'de bloglara? Birileri bişeyler yapıp düzeltmiş durumu ama... Biz çözemedik hala...
Mac kullanmak bazen dezavantaja dönüşebiliyor.

Offf düzelsin bugün!

5 yorum:

Prima Rima dedi ki...

Düzeldi sanırım bugün... gunlerdir kimseyi okuyamıyorum, yazı yazamıyorum, yorum bırakamıyorum, başlıkları görupde yazıları görememek deli edıyor benı:( evet cok guzel demıssın ,eksıklık hissediyor insan, yakınlarından haber alamıyormus gıbı oluyorsun ,blogada bırbırımızede alısmısız bence:)

Bellek Kutusu dedi ki...

hala tam düzelmiş değil, tam fıttırmalık!

festina lente dedi ki...

Ne yazık ki blogspot sorunu hala devam ediyor. Günlerdir refresh yapmaktan fenalık geçirdim. Afakanlar nasıl basar bilmek isteyenler için bloga girmeyi öneririm. İnşallah en kısa zamanda düzelir. Bu arada bayramın kutlu olsun Deniz. Sevgili kızın Yaz'ın ve tüm sevdiklerinin her günü bayram gibi geçer umarım.

Sevgiyle.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Canım trdeki sorunun farkındayız diye yazdılar blogger adminde, Geçmiş bayramın kutlu olsun canım.Bizde dün döndük tatilden. sevgiler

ben dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.