11 Eylül 2009 Cuma

nazın bana mı kızım?















Dün akşam mesaiye kalmam gerekti üzerinize afiyet! Yaz hanımı da babası uyutmak durumunda kaldı. Benimle 45 dakikaya yakın ninniyle uyur, elimi tutar, sallanır yuvarlanır yatağın içinde, dışarı çıkar gibi yapsam basar yaygarayı...

Dün ne olmuş dersiniz? Babası hatunu yatırmış, ışığı kapatmış, ' hadi kızım, çok yorgunum ben içeri gidiyorum' demiş. Bizimki iki hık hık yapmış, 5 dakika sonra rüyalar aleminde...

Ne diyeyim ben şimdi?
(Bu akşam aynısını deneyeceğim bakalım ne olacak.)

8 yorum:

ELİF dedi ki...

Deneme bence:))))

ikiz Bebek dedi ki...

dene dene :),ama 1-2 gün sonra yine aynı şeye geri dönüyorlar :)

Nisanur'un Masalı dedi ki...

uyutma görevini babaya devret :)) iyiymiş böyle.

Deniz dedi ki...

bence de... Devralsın :)

Gokce dedi ki...

denedikten sonra haber verirmisiniz, olmadı ben de uygulayayım :)

Prima Rima dedi ki...

denedinmi nolur yaaaz bizede...

ELİF dedi ki...

Denedin miiiiii??

Deniz dedi ki...

yazmaya yazmaya neler birikti. Sorma Elifcim denedim ve ağzımın payını aldım. Hiç bana mısın demedi. Yine yarım saatte uyudu o gün.
Hayır daha enterasanı ablası hadi kızım uyuyalım diyormuş, çıkıyormuş, bu da uyuyormuş...Her numara bize