8 Eylül 2009 Salı

Tatile hazırım, hem de çoook!

İki yıl oldu, ayağıma deniz suyu değmeyeli... Vakti çoktan geldi serin sulara kavuşmanın. Tatilciler İstanbul'a döndü, göçmen kuşlar neredeyse sıcak iklimlere yola çıktı bile... Ama benim hala beklemem gerek. Daha geçmesi gereken bir bayram, iki konkur var. Eylül sonunu iple çekiyorum... Bilmiyorum Yaz'lı tatil nasıl olacak, tatile benzeyecek mi? Amaaan nasıl olursa olsun... Tatil olsun da...
(Valla en hazır olan da Yaz. Parmak arası terliği, sünger bop kovası ve mayosu dolapta bavula atılmayı bekliyor.)

4 yorum:

ELİF dedi ki...

o parmak arası terliklere bayıldım ben amaaa.Adlarınızda tam tatillik; Deniz,Yaz....

Deniz dedi ki...

sorma Elifcim, isimler tamam da, gördüğün gibi Ekim olacak, biz hala buralardayız:)

Bellek Kutusu dedi ki...

ahh tatil mi, ben de istiyorum mevsimi hiç farketmez:)

Bellek Kutusu dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.