28 Ekim 2009 Çarşamba

Bilinçli anne????















...okursun, okursun, okursun. Araştırırsın, sorar, soruşturursun. Yetmez danışırsın. Yetmez seyredersin. Ağzından çıkanları ölçer tartarsın. Daha anne karnından itibaren güzel müzikler dinler, dinletir, faydalı DVD'ler seyrettirmeye çalışırsın. Gelişmesine yarayacak oyunlar ararsın, oyuncaklar bulursun. Daha çabuk konuşsun diye sürekli konuşur, teşvik etmeye çalışırsın. Geçmişte yapılan hataları yapmamaya, ya da o günün şartlarında bilinmeden atılan yanlış adımları atmamaya çalışırsın. Ne bileyim kendince uğraşırsın işte. Sonra ne olur? Bir gün bakıcı gelir, Kral FM'i açar...
Bilmiyorum, bazen siz de öyle hissetmiyor musunuz? Biz buralarda, ofiste, okuyup dururken, evde bir filiz büyüyor. Umarım yeteriz ona, akşamdan akşama....

3 yorum:

KiMbırly dedi ki...

ben de ileride çocuğun olduğunda ne yapacağımı bilemiyorum :/ çalıştığım işi bırakıp evde en az bir 5 sene kadar çocuğuma mı baksam, bakıcı mı, anneanne yada babaanne mi, ama çalışmaya ara verirsem bir daha çalışabilirmiyim diye sorular var kafamda. Ama kesinlikle kendim büyütmek isterdim minik bebeğimi, anneannesi dahi olsa istemezdim. Ha iyi bakar bakmasına, ona şüphem yok ama olmuyor işte :/

füsfüs dedi ki...

bu çelişkileri geçen sene bakıcı varken ben de çok yaşadım, şimdi de annem bakıyor ama yine aynı
ben tv açmam, çocuk şarkıları bebekler için klasik müzik dinletirken eve bir geliyorum sibel can vs açık, neyse ki çok fazla değil ve defne de tv ile ilgili değil, tek tesellim bu

Deniz dedi ki...

Kimbırly, 5 yıl o kadar çok ki. Bi daha toparlayıp da işe başlayabilir mi insan bilemiyorum. Zaten şu an öyle bir şey namümkün benim açımdan..

Füsfüscüm, bizimki televizyon seviyor maalesef...
Benim de tek tesellim, pek kendiyle ilgili bişey diilse, poposunu dönüveriyor.